آخرین اخبار : 

با تجربه کسانی که به سادگی لاغر شدند آشنایی پیدا کنید!!

توصیه ها و راه های بسیاری برای لاغر شدن وجود دارد اما امکان می دارد پس از مدتی به نظر غیرممکن بیاید. به این سبب است که خوب ترین پیشنهادها را می توان از افرادی گرفت که خودشان این راه را تا انتها رفته باشند.

رازهای کسانی که در لاغر شدن کامیاب بودند، را بدانید

پس بیایید کمی تحقیقات را بی خیال بشویم. موارد و پیشنهادهایی که در ذیل خواهید خواند همه از زبان زنانیست که لاغر شدن قابل ملاحظه ای داشته اند – بیش از ۳۰ کیلو – این یعنی آنها ناامیدی، دل شکستگی و تمام احساساتی را که به دنبال تلاش برای لاغر شدن می آیند درک کرده اند. همچنین آنها نه تنها درک کرده اند که چه چیزهایی قادر هست عقربه های ترازو را جا به جا کند، بلکه می دانند به چه صورت می توان سبک حیات سلامت و با ثبات بوجود آورد.

بعضی زمانها اشکال ندارد کیکی را که پسندید بخورید

همه ما انسان می باشیم و بعضی زمانها به یک بین قول طعم دار احتیاج داریم! وقتی سلامت غذا خوردن را خوب بلد باشید قادر هستید از آن برای خوردن خوراکی های دلخواه هم بهره گیرید. وقتی ابتدا سبزیجات و پروتئین میخورید، در حقیقت خود را با مواد غذایی خوبی پر کرده اید که مکانی برای چیزهای دیگر نمیگذارد. بعد از آن تنها مقداری از آن کیک که هوسش را کرده بودید بخورید، در حدی که طعمش وارد دهانتان شود. احتمالاً در ابتدا دست نیافتنی به چشم بخورد اما این کار به کسی که مورد استفاده اش گذاشته یاری رساند ۴۹ کیلو وزن کاهش دهد.

با دوستانتان تقسیم کنید

چون این بخشی از حیات من است، امکان ندارد خود را از چیزهایی که موجب خوشحال شدنم میشه محروم کنم. یکی از بزرگ ترین چیزهایی که به من یاری رساند تقسیم کردن خوراکی ام با دیگران بود. با این راهکار دیگر پر خوری نمی کردم و کالری کمتری از غذاها می گرفتم، مخصوصا آنهایی که کالری بالایی داشتند.

کمتر روی ترازو بروید

روزانه خودتان را وزن نکنید. بسیاری از اشخاص به ترازو معتاد و از جاده مهم منحرف می شوند. ترازو تنها چیزی است که به آن فکر می کنند و از آن ترس دارند. خود را در آغاز جاده لاغر شدن، یکبار وزن کنید. بعد از آن با خودتان عهد ببندید که تا دو هفته دیگر خود را وزن نکنید و مو به مو برنامه تان را پیش ببرید. پس از گذشت دو هفته به خود اجازه دهید تا یک بار وزن کنید. چنانچه تحولی احساس نکردید چشم انتظار دو هفته بعدی باشید و مجدداً سعی کنید. روزانه و هر ساعت وزن کردن، تنها دلهره تان را بالا می برد. به خودتان مجال دهید و فشار روان پریش را به دست کم منتقل بکنید. با اهداف کوچک و دست یافتنی جلو بروید تا اعتماد به نفستان هر دو هفته بیشتر و فراتر رود.

چیزهای جدید را دست کم یکبار امتحان کنید

من راهپیمایی را خیلی آهسته شروع کردم. وقتی برای نخستین بار می خواستم در یک کلاس ورزشی حضور به عمل آورم بسیار شرمسار میبودم اما با خود نقل کردم چنانچه بدم آمد ناگزیر نمی باشم مجدداً بازگردم. وقتی آزمایشش کردم و این مجال را به خودم دادم، به مرور بیشتر از این کلاس ها خوشم آمد و هم اینک دوستان زیادی در کلاس دارم. حالا دیگر چنانچه به کلاس نروم کلی پیام میگیرم که از من می سؤال کنند کجایی؟ به چه دلیل امروز نیامدی؟ وقتی دوستانی با یک هدف شبیه به خود داشته باشی قادر هست خیلی کمک کننده باشد. آنها یاری میرسانند تمرکز حواس داشته باشی و با سرعتتر به سمت تندرستی حرکت کنی.

به آرامی تغییر بوجود آورید

رها کردن یک عادت بد برای همه کار ساده ای نیست. من بسیاری را نگاه کردم که در ترک عادات بد شکست خوردند. من مییاندیشم کنار زدن تدریجی خوراکی های بد و جانشین کردن غذای سلامت عوض آنها عملی باشد. من روزانه غذای سریع می خوردم، در ابتدا آن را به دوبار در هفته کم کردم و پس از مدتی به یک بار در هفته و هم اینک اصلا غذای سریع نمی خورم. عملی کردن این تصمیم، حدود یک سال و نیم زمان برد و مددم کرد وزن زیادی را با موفقیت کم کنم.

اجتماعی بمانید

من بر این باورم که داشتن حیات اجتماعی قوی برای سلامت روان بسیار مهم است. پس من برنامه ام را طوری تنظیم کردم که هم به تناسب بدنم برسم، هم حیات اجتماعی. برای مثال چنانچه سه شنبه شب برای شام برنامه داشتم صبحش می دویدم و یا چنانچه بامداد کاری داشتم ورزشم را برای شب یا عصر میگذاردم. مهم این است که بتوانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و اجازه ندهید یک دستاویز موجب بروز معضل در حیات اجتماعی یا برنامه ورزشی تان شود.

هفته را با تازگی شروع کنید

هیچکس کامل نیست و حیات پراز اتفاقات است. مواقعی اتفاق مییافتد که پایان هفته ها از آنچه باید بیشتر غذا می خورید و یا مثلا کل یک هفته را ورزش نمی کنید. تسلیم نشوید. با وجود چنین اتفاقاتی باز هم قادر هستید وزن کاهش دهید. تسلیم شدن به دلیل یک پایان هفته بد منتهی به کامیاب بودن نمی شود. اهمیتی نمی دارد چه اتفاقی می افتد، آغاز هفته را به عنوان آغازی تازه انتخاب بکنید، به جاده بازگردید و سعی کنید به اهداف خود برسید.

ورزشی کنید که از آن صفا میکنید

بعضی از ما مییاندیشیم برای رسیدن به اهدافمان باید خودمان را ناگزیر به ساعت ها دویدن روی تردمیل یا حضور در کلاس های ورزشی کنیم که رفیقشان نداریم. اما علتی ندارد که با انجام ورزشی که دوستش دارید نتوانید وزن کاهش دهید. من ورزش های زیادی را امتحان کردم و در نهایت متوجه شدم به ایروبیک و تنیس علاقه دارم. از انجام این ورزش ها صفا میکردم و آنها نه تنها موجب شدند وزن کم کنم و قوی تر بشوم بلکه موجب شدند دیدگاهم نسبت به ورزش هم به کلی عوض شود.

اهداف خود را نوشته کنید

اهدافتان را فقط در سرتان نگه ندارید، یادداشتشان کنید و با این که وقت یکبار به آنها سر زنید. وقتی جذب جریان حیات می شویم افکارمان به مرور زمان ناپدید می شوند. وقتی یک هدف را نوشته می کنید، تبدیل به حقیقت میشه و احتمال به دلیل ماندنش بیشتر میشه. افزون بر آن چنانچه این نوشته را مکانی گذارید که در چشم باشد، روزانه آن را نگاه خواهید کرد و منظم یادآوری میشه. من هدفم را بزرگ روی در اطاقم نوشته بودم و روزانه بامداد آن را با صدای بلند می خواندم.

منبع مطلب : http://www.serze.com/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2717542/
با تجربه کسانی که به سادگی لاغر شدند آشنایی پیدا کنید!!

پورتال کامل تفریحی ، سرگرمی ، آموزشی و دانلود آهنگ و فیلم سرزه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *